Noj Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Package arrived today, thanks Big Al! Quote
Brad Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Al, Got the package today. Thanks a lot Quote
Big Al Posted December 21, 2004 Author Report Posted December 21, 2004 No mail yet today... come on, come on, be the... That's not fair!!! I knew I shoulda sent it out by carrier bastbird! Quote
Jim R Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 I knew I shoulda sent it out by carrier bastbird! ..... ( ) Hey Al, see if there's any fastbirds in the garage. Quote
Big Al Posted December 21, 2004 Author Report Posted December 21, 2004 I knew I shoulda sent it out by carrier bastbird! ..... ( ) Hey Al, see if there's any fastbirds in the garage. That's the only kind I have! I'll be hiding under the covers again if anyone needs me..... Quote
Man with the Golden Arm Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Daffy Duck delivered mine, buttered my toast and drew moustaches on my family portraits! ...and that was only the first cut! Quote
couw Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Daffy Duck delivered mine, buttered my toast and drew moustaches on my family portraits! ...and that was only the first cut! Quote
Big Al Posted December 22, 2004 Author Report Posted December 22, 2004 Daffy Duck delivered mine, buttered my toast and drew moustaches on my family portraits! ...and that was only the first cut! Science is some folks calling, others pilot a ship; my mission in life simply stated is... a moustache on every lip! :rsmile: Quote
Jim R Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 oh... the mail's here... hm... there's a package here from Big Al... that's nice... I'm not excited or anything... it's just... good to see it's here. Talk to you guys later. ... ohhhhhhhhh,,,, YEAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!! B-) I know what I want for Christmas.... TIME to listen to these! Quote
danasgoodstuff Posted December 23, 2004 Report Posted December 23, 2004 Haven't gotten mine yet, v. bummed. Quote
Big Al Posted December 23, 2004 Author Report Posted December 23, 2004 Haven't gotten mine yet, v. bummed. Dude, I'm still waiting on your address!!! PM it to me and I'll send it out ASAP!!! Quote
danasgoodstuff Posted December 24, 2004 Report Posted December 24, 2004 Al, Honestly thought I'd done this long ago, many appologies. Just PM'd you my address. Let me know if it doesn't go through. Looking forward to hearing your work, Dana Quote
Recommended Posts